presentatie over zelf voorziend leven

Ik ga geheel op eigen wijze mijn visie geven op zelfvoorziend leven zoals ik denk dat het voor mij zou moeten .

Kunnen we dit realiseren of zou je moeten zeggen zelfredzaam .
Het doel en mijn beweeg redenen voor deze lezing zijn :
Om een ander er bewust van te maken dat wij niet afhankelijk zijn van multinationals of andere structuren die ons worden opgedrongen .
Dat huidige systemen niet meer of niet goed meer werken .
Zelfvoorzienend leven is een rijke manier van leven en verbind je meer met moeder aarde .
Ook voorziet het in duurzamer leven .
De volgende onderwerpen zullen aan bod komen .
Voedsel , Water , Behuizing , Verlichting , Warmte , Afval , Gezondheid , en meer .

woensdag 24 – november Locatie Cultuurcentrum Griffioen van de Vrije Universiteit, Uilenstede 106, 1183 AM Amstelveen Bereikbaar met tram 5 en 51, halte Uilenstede. Parkeren gratis .

Tijd : Van 19:30 uur tot 22:00 uur. De zaal is geopend vanaf 19.00 uur.

Entreeprijs € 10 euro

Leave a Reply

